Er undervisningen i folkeskolen pissedårlig? Har du som lærer leveret pissedårlig undervisning? Hvorfor? Mandag 7. januar inviterede Københavns Lærerforening til et aftenarrangement med deltagelse af Alexander von Oettingen, Knud Romer og Anders Bondo Christensen. Det blev alt andet end kedeligt. Det gør måske lidt ondt at nå frem til graden af sandhed ved italesættelsen af temaet ”pissedårlig undervisning”. Et tema, der er mere relevant end nogensinde, da folkeskolen i disse år udsættes for et sandt bombardement af kravspecifikationer, standardisering og didaktiske buzzwords opfundet langt væk fra virkeligheden i klasselokalet. Er elever og lærere blevet små brikker i et større spil om at opnå mest produktivitet til gavn for søjlediagrammer og vækstprognoser? Har skolereformen eroderet alle former for sund undervisning med tid til kvalitet og ikke kvantitet? Lyt til podcasten om ”pissedårlig undervisning” og døm selv.
Hent podcasten i din podcast-app eller lyt direkte herunder.
Denne artikel og tilhørende indhold udtrykker ikke nødvendigvis KLF´s synspunkter. Læs mere.
Få nyheder fra KLFnet.dk i din indbakke.
Tilmeld dig her.
Vær den første til at kommentere